Výberové konanie na obsadenie funkcie Vedúca/vedúci oddelenia právneho, podnikateľských činností, evidencie súpisných čísel a správy pozemkov
20.12.2022 - Mestská časť Bratislava-Nové mesto v zmysle § 5 zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme
v y h l a s u j e
výberové konanie na obsadenie funkcie
vedúca/vedúci oddelenia právneho, podnikateľských činností, evidencie súpisných čísel a správy pozemkov
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Mesačný plat: od 2000 €/na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / hlavný pracovný pomer
Počet obsadzovaných miest: 1
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Novom Meste zamestnávať:
Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonávanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzatvorenia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – vedúca/vedúci oddelenia právneho, podnikateľských činností, evidencie súpisných čísel a správy pozemkov - neotvárať“ najneskôr do 09.01.2023 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu Nové Mesto.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
v y h l a s u j e
výberové konanie na obsadenie funkcie
vedúca/vedúci oddelenia právneho, podnikateľských činností, evidencie súpisných čísel a správy pozemkov
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Mesačný plat: od 2000 €/na základe kvalifikácie, skúseností a výsledkov
Termín nástupu: ihneď / po dohode
Druh pracovného pomeru: plný úväzok / hlavný pracovný pomer
Počet obsadzovaných miest: 1
Činnosti, ktorými Vás budeme u nás v Novom Meste zamestnávať:
- riadenie, kontrolovanie, plánovanie, metodické usmerňovanie a hodnotenie práce zamestnancov oddelenia,
 - sledovanie zmien v legislatíve prislúchajúcej pôsobnosti oddelenia v oblasti majetkovej, podnikateľskej a v oblasti súpisných čísiel,
 - na základe legislatívnych zmien navrhovanie, spracovávanie resp. zabezpečovanie spracovávania aktualizácií príslušných interných riadiacich predpisov, zásad a všeobecne záväzných nariadení,
 - zabezpečovanie dodržiavania platnej legislatívy, interných noriem a zásad zamestnancami oddelenia,
 - vykonávanie kontroly a zodpovedanie za správnosť objednávok, zmlúv, plnenia objednávok a zmlúv, preberania dodávaných zákaziek, kontrolu a likvidáciu faktúr, preberacích a odovzdávacích protokolov v rámci vyčlenenej časti rozpočtu,
 - zabezpečovanie účasti spracovateľov materiálov a podľa potreby zúčastňovanie sa rokovaní komisií miestneho zastupiteľstva, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva v rámci agendy oddelenia,
 - zabezpečovanie vymáhania pohľadávok na základe požiadaviek a podkladov dodaných z iných oddelení,
 - vybavovanie, zabezpečovanie a zodpovedanie za záväzkovú agendu, zabezpečovanie ukončenia zmlúv formou odstúpenia, výpovede, resp. dohodou o ukončení záväzkového vzťahu a iné.
 
- vysokoškolské vzdelanie II. stupňa v odbore právo,
 - minimálne 3 roky odbornej praxe v oblasti riadenia a vedenia ľudí,
 - prax v oblasti správneho práva, obchodného práva, práva nehnuteľností, pracovného práva, riešenie zmlúv, právnych stanovísk a i.,
 - schopnosť analyzovať a vyhodnocovať právne závery, kontrola právnych úkonov,
 - skúsenosti s prácou v samospráve je pre nás výhodou,
 - orientácia v príslušnej legislatíve,
 - dobrá znalosť práce s kancelárskymi systémami a aplikáciami verejnej správy je pre nás výhodou,
 - zručnosti pri práci s PC a balíkom Microsoft Office,
 - samostatnosť a spoľahlivosť,
 - zodpovednosť a precíznosť.
 
- štvrťročné odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy:
 - za mesiac marec vo výške 25% funkčného platu,
 - za mesiac jún vo výške 50% funkčného platu,
 - za mesiac september vo výške 25% funkčného platu,
 - koncoročná odmena vo výške 100% funkčného platu v zmysle kolektívnej zmluvy,
 - 5 dní dovolenky navyše,
 - 5 dní sick day,
 - stravné lístky v hodnote 5,50 €,
 - 50% úhrada z ceny ročnej električenky,
 - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 85 € mesačne.
 
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
 - profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom o doterajšej praxi a so stručným popisom pracovných činností,
 - doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
 - údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona č. 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 - súhlas so spracúvaním osobných údajov.
 
Vaše osobné údaje sa použijú len za účelom výberového konania a ich spracovanie je nevyhnutné na vykonávanie úkonov pred uzatvorením pracovnej zmluvy. Uvedené osobné údaje budú poskytnuté iba členom výberového konania a zamestnancom, ktorí sa zúčastnia na jeho príprave. Osobné údaje získané na účel výberového konania budú uchovávané počas jeho trvania a po tejto dobe budú zlikvidované, alebo v prípade uzatvorenia pracovnej či inej zmluvy využité na tieto účely.
Písomnú žiadosť spolu s požadovanými dokladmi doručiť v zalepenej obálke s označením „Výberové konanie – vedúca/vedúci oddelenia právneho, podnikateľských činností, evidencie súpisných čísel a správy pozemkov - neotvárať“ najneskôr do 09.01.2023 na adresu:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo
osobne do podateľne Miestneho úradu Nové Mesto.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
Termín, čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
Posledná aktualizácia: 20.12.2022 09:22


            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
