Mestská časť Bratislava-Nové Mesto vyhlasuje výberové konanie na obsadenie funkcie vedúca/i oddelenia hospodárskeho a finančného
14.09.2022 - Mestská časť Bratislava-Nové Mesto  V zmysle § 5 Zákona č. 552/2003 Z. z. o výkone práce vo verejnom záujme
v y h l a s u j e výberové konanie na obsadenie funkcie Vedúca/i oddelenia hospodárskeho a finančného
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Počet obsadzovaných miest: 1
Funkčný plat:
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo osobne do podateľne Miestneho úradu.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
v y h l a s u j e výberové konanie na obsadenie funkcie Vedúca/i oddelenia hospodárskeho a finančného
Miesto výkonu práce: Miestny úrad Bratislava-Nové Mesto, Junácka 1, 832 91 Bratislava
Počet obsadzovaných miest: 1
Funkčný plat:
- od 2.000,- € v závislosti od praxe uchádzača
 
- plný úväzok
 
- štvrťročné odmeny v zmysle kolektívnej zmluvy:
 - za mesiac marec vo výške 25% funkčného platu,
 - za mesiac jún vo výške 50% funkčného platu,
 - za mesiac september vo výške 25% funkčného platu,
 - koncoročná odmena vo výške 100% funkčného platu v zmysle kolektívnej zmluvy,
 - 5 dní dovolenky navyše,
 - 5 dní sick day,
 - stravné lístky v hodnote 5,00 €,
 - 50% úhrada z ceny ročnej električenky,
 - príspevok na doplnkové dôchodkové sporenie vo výške 85 € mesačne.
 
- riadi a kontroluje činnosť oddelenia po administratívnej, odbornej a organizačnej stránke a zodpovedá za dosahovanie výsledkov oddelenia,
 - sleduje zmeny v legislatíve prislúchajúcej pôsobnosti oddelenia, spracováva smernice a všeobecne záväzné nariadenia,
 - zodpovedá za efektívne a hospodárne vynakladanie finančných prostriedkov z vyčlenenej časti rozpočtu,
 - zabezpečuje a zodpovedá za komplexnú prípravu a spracovanie materiálov predkladaných na rokovania komisií miestneho zastupiteľstva, miestnej rady a miestneho zastupiteľstva v rámci agendy oddelenia,
 - zabezpečuje, metodicky usmerňuje a zodpovedá za vybavovanie interpelácií, žiadostí o sprístupnenie informácií a sťažností v rámci agendy oddelenia,
 - zodpovedá za vykonanie riadnej a mimoriadnej inventarizácie majetku na základe písomného príkazu zamestnávateľa,
 - zabezpečuje prenos informácií a úloh zamestnancom oddelenia,
 - riadi zabezpečenie archivácie a skartácie spisovej agendy oddelenia,
 - podieľa sa a zodpovedá za prípravu návrhu rozpočtu, záverečného účtu, úprav rozpočtu, monitorovacích správ rozpočtu a mesačného čerpania rozpočtu,
 - kontroluje správnosť záverečného účtu a zabezpečuje jeho prerokovávanie v komisiách miestneho zastupiteľstva, miestnej rade a miestnom zastupiteľstve,
 - spracováva a prekladá návrh platu starostu a platu miestneho kontrolóra na schválenie miestnemu zastupiteľstvu,
 - zabezpečuje a zodpovedá za vykonávanie finančnej kontroly,
 - zabezpečuje kontrolu pokladne, faktúr a likvidačných listov k faktúram, platobných poukazov, poskytovanie dotácií, zmlúv o poskytnutí dotácií,
 - metodicky usmerňuje zriadené organizácie v oblasti rozpočtu,
 - sleduje rozpis dane z príjmov fyzických osôb a dane z nehnuteľností z Magistrátu hlavného mesta SR a ich plnenie,
 - zodpovedá za výkon agendy miestnych daní a miestneho poplatku za rozvoj,
 - zodpovedá za výkon agendy poskytovania dotácií, spracovania zmlúv o poskytovaní dotácií, vyúčtovania,
 - zabezpečuje kontrolu čerpania poskytnutých grantov od iných subjektov, ich čerpanie v súlade s účelom, na ktorý boli finančné prostriedky poskytnuté.
 
- ukončené vysokoškolské vzdelanie II. stupňa ekonomického smeru
 
- odborná prax (rozpočet, účtovníctvo, výkazníctvo, miestne dane) min. 10 rokov,
 - minimálna prax v riadiacej činnosti na vedúcej pozícii ekonomického zamerania 5 rokov,
 - prax vo verejnej správe výhodou,
 - dobrá znalosť práce s kancelárskymi systémami a aplikáciami, znalosť práce so systémami vo verejnej správe vítaná,
 - riadiace a organizačné schopnosti, samostatnosť, spoľahlivosť, flexibilita, komunikatívnosť, odolnosť voči stresu, koncepčné myslenie,
 - osobné a morálne predpoklady,
 - bezúhonnosť.
 
- Ihneď/dohodou
 
- písomná žiadosť o zaradenie do výberového konania,
 - profesijný štruktúrovaný životopis s prehľadom o doterajšej praxi a so stručným popisom pracovných činností,
 - kópia dokladu o najvyššom dosiahnutom vzdelaní,
 - údaje potrebné na vyžiadanie výpisu z registra trestov podľa zákona 330/2007 Z. z. o registri trestov a o zmene a doplnení niektorých zákonov,
 - súhlas so spracúvaním osobných údajov.
 
Miestny úrad mestskej časti Bratislava-Nové Mesto
referát miezd a personalistiky
Junácka ul. 1
832 91 Bratislava
alebo osobne do podateľne Miestneho úradu.
V prípade využitia služieb poštovej spoločnosti je rozhodujúci dátum doručenia zásielky, nie dátum odoslania na prepravu. Stránkové hodiny podateľne miestneho úradu mestskej časti Bratislava-Nové Mesto sú zverejnené na www.banm.sk.
čas a miesto výberového konania budú oznámené písomne najmenej 7 dní pred jeho uskutočnením každému uchádzačovi, ktorý splnil uvádzané podmienky. Ostatným, ktorí nebudú kontaktovaní, ďakujeme za prejavený záujem.
Posledná aktualizácia: 15.09.2022 11:14


            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
